söndag 30 maj 2010

Morsdag!



Ja idag så är det ju mors dag och naturligtvis skulle ju även min mamma ha en liten present!!
När hon fyllde år i mars så fick hon ett både armband och halsband från Tomas Sabo så därför slog vi till på ytterligare en berlock till det.
Jag har länge varit sugen på att prova en av alla askar som finns, och det passade ju utmärkt till denna presenten:0) Asken är 10x10 cm och stommen är vit Bazzil som är chalkad och klädd med ett ark från Maja Design. I lådan har jag ytterligare en bit cardstock som jag gjort hål i och fäst en ögla av ståltråd som jag fäst berlocken i. Ovanpå asken har jag satt fast ett kort som öppnas och stängs med hjälp av bandet. För att så mycket av pappret skulle synas så har jag bara dekorerat med några egenhändigt gjorda blommor och tre halvpärlor!

To day it´s Mothers Day here in Sweden! This is the present I gave to my mother. She recieved a bracelet and a necklace from Tomas Sabo on her birthday so we decided to by her another charm to put on it. I have wanted to try one of all amazing boxes that is out there and this was a perfect time to do it. I have made the box from white cardstock and then decorated it with chalk and designpaper from Maja Design. I attached a card on top of the box. I have only decorated it with 3 of my homemade flowers and 3 halfpearls because I wanted to show as much of the paper as possible!


Tack för att du besöker bloggen!!
Thank you so much for visiting my blog!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hejsan!

Dina askar blir bara finare och finare...

Anonym sa...

Så fina saker du gör ;)
Kram sara