söndag 23 maj 2010

hÄngelkille

Idag ska jag visa något som inte dyker upp här så ofta, ett kort till en kille/man. Jag har precis som många andra ganska svårt för att göra dessa kort:0( Det ligger betydligt mer tanke bakom och det tar längre tid att göra dem! Här har jag gjort ett undantag annars brukar jag inte ha blommor på dessa kort men här hade jag så svårt med dekorationerna att jag satte dit en. Eftersom det enligt mig inte är lika självklart att dekorera med spets, band, blommor mm så är dessa kort en utmaning, på tjejkort är det ju en helt annan sak:0)

Den här söta killen kommer från hänglar och stÄnglar och han har legat här hemma oanvänd ett bra tag så nu var det verkligen på tiden att damma av honom! Han är naturligtvis målad med distresser på akvarellpapper, papperna är från Kaiser och Pink Paislee. Blommorna och knappen är från Making Memories i knappen har jag knutit lite floss, textstämpeln är från Stämpelboden!

Tack för besöket lämna görna ett litet spår innan du kilar vidare!!

5 kommentarer:

Alina sa...

very pretty card, Therese, nice colours and lovely image!
hugs, Alina

TinaStina sa...

Jättefint killkort! Jag håller med... det är verkligen sååå svårt att göra killkort. Men blomman var faktiskt lite manlig tycker jag :)

Du undrade över pappret jag använt till asken. Det är Kaiser och heter "Dancing jewel". Underbara färger!

Kram

Åsa/asamia sa...

Å så söt han är, och så fint kort du gjort!

Anonym sa...

Detta kort har jag missat, underbar, jättefint kort!

Jim sa...

Enterprises can use the beta version of Microsoft office 2007, Office Web Apps based on browser technology in internal testing, the user can edit in Word document Microsoft Office 2010 Standard