söndag 16 maj 2010

En verklig favorit!

Ja denna stämpel har alltid varit speciell för mig! Min dotter har en liten gosedjurs hund som hon inte kan vara utan, han är så sliten och lagad och har nästan ingen stoppning kvar;0) När jag ser denna stämpel påminner det mig om dem!!
Jag ber om ursäkt för den suddiga bilden, under motivet är det stämplat "Friends fill your life with smiles" alla stämplar är från Magnolia och är färglagda med distresser. Tilda är utklippt och montead på 3-D kuddar för att kortet inte ska kännas så platt.
Papper från Basic Grey, blommor från YouDo, en brad och lite organzaband.

Tack för besöket lämna gärna ett litet spår!!

Yes this stamp has always been special for me! My daughter has a stuffed animal, a dog that she can´t be without, he is so worn and I have fixed him many times. When I see this stamp it remindes my of them!!!
I´m so sorry about the bad picture, under the image I have stamped "Friends fill your life with smiles" all stamps are from Magnolia and coloured with distressink. Tilda is cut out and placed on 3D-pillows. Papers from Basic Grey, flowers from YouDo, one brad and some organzaribbon.

Thanks for your visit I would appreciate if you left a little trace before you go!!

4 kommentarer:

Alina sa...

Hi Therese, lovely card, how sweet that the image reminds you of your daughter!
Hugs, Alina

Suz sa...

Hej vännen! Håller med den stämpeln är så söt. Kortet är välgjort o fint. ,härliga färger.Det märks nu på korten som vi gör att de är glada på någotvis :)
Ha en bra vecka
kram Suz

Åsa/asamia sa...

Å så fint kort, och den stämpeln är verkligen söt.

Kimsan sa...

Jättegulligt kort