onsdag 7 januari 2009

God fortsättning!!

Det var visst ett bra tag sedan jag syntes här sist!
Först var hela familjen sjuk i influensa från den 18 december till den 28 december, och sedan fick vi ju försöka ta tag i att besöka släkten när styrkan kommit tillbaka efter nyår.
Men nu hoppas jag att vardagen ska komma tillbaka även i bloggens värld:0)
Jag har tyvärr inga alster att bjuda på idag, men jag hoppas få lite hjälp så det kommer några inom det närmaste!!

Jag vill tacka er alla som varit här inne och kikat under förra året, det har verkligen varit roligt att besöka er tillbaka, vilken fantasi och skaparglädje som gömmer sig ute i stugorna!!!!

Jag har även funnit en del vänner, varav en är otroligt speciell och jag tror vår vänskap kommer att hålla i sig länge! Tack för att du finns Malin, och alltid kommenterar och peppar mig, du är guld värd!!!!!

Jag vill även tacka för alla kommentarer ni lämnar det är så kul att ni tar er tid att skriva några ord, de värmer verkligen och hjälper självförtroendet en bit på vägen:0)

Ha en god fortsättning på det nya året och än en gång tusen tack!!!!!!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Tack...! Du ska veta att det är ömsesidigt!

kram Malin

Erica sa...

God fortsättning till dig med. Vad tråkigt att ni varit sjuka under jul:o(. Skönt att ni mår bra nu. Vi har som tur klarat oss men det är många som varit sjuka under helgerna.
Tack skall du ha själv för alla goa och upmuntrande kommentarer du lämnat hos mig. De värmer.
Hjärtat köpte jag sist jag var hos magnolia. Det var jätte många i paketet, 30st, och jag kommer bara använda några (kan inte ha dem på alla kort). Om du mailar mig din adress så kan du få några om du vill.
Kramar Erica

Anonym sa...

Det finns en award på min blogg som enbart är din om du vill ha den...
//Malin

Anonym sa...

Välkommen tillbaka!Jag har saknat dig. Hoppas att allt är bra med dig nu. Varm kram suz