fredag 9 januari 2009

Award



Däremot har jag fått denna award av underbara Malin.
Det är verkligen en ära för mig att få den när hon har så många duktiga vänner att välja bland!!!! Naturligtvis vill jag skicka den tillbaka till henne;0)

Reglerna är följande:
“The award should be distributed with care. Everybody who’s getting the award, should give it forward to only one person, whom you think he/she is doing great work. It doesn’t matter if you like the creative style, or the coloration, or the imagination……..Please link the person from whom you’ve got the award and the person you’ll forward it.I wish you a lot of fun”

Jag tänker ge denna vidare till Erica, hon är nybörjare precis som jag och gör superfina kort:0) Dessutom har hon alltid tid att skriva en uppmuntrande rad när hon är här inne, och det glädjer mig mycket:0)

I have recieved this very special award from Malin, it´s a great honour that she has chosen my amongst all here friends!! She is such a wonderful an d generous person and very special to me:0)
I have decided to give this to Erica, because she is a beginner in cardmaking and makes gorgeous cards and always has the time to give my a kind comment:0)

5 kommentarer:

Anonym sa...

Kram - du är verkligen värd den!
//Malin

Anonym sa...

Har precis hittat hit och ägnat en stund åt att läsa och beundra kort.
Du visar bland annat ett Mappkort som du hittat beskrivningen till hos Birgit. Länken du använder funkar inte, men jag vill verkligen hitta beskrivningen. Kommer du ihåg hur du gjorde?

/Mien

Anonym sa...

Här hittade jag beskrivningen!Hoppas du snart får tillbaka pyssellusten! Du gör så mycket fint.Kram
http://pysselskolan.blogspot.com/2008/09/tndsticksask-julkalender.html

Carole sa...

Congratulations on getting this special award Therese.
I agree with everything you say about Malin ;-)
Hugs
Carole x

Anonym sa...

Vad fin bloggen har blivit! "Vårigt" med blommor och ljusa fina färger.
Härligt att få en så fin award.