söndag 1 februari 2009

Ett kort!!!!


Då så är det äntligen dax för ett kort att dyka upp här!
Min son fyllde 1 för ett tag sedan och då fick jag ju tvinga mig att göra ett kort.
Typiskt att det första skulle vara ett pojkkort, jag tycker de är svåra man kan ju inte direkt gödsla med blommor;0)
Så här blev det i alla fall ett väldigt enkelt sparsmakat kort. Papper från Dream Street Papers, dinon är från Pysselmyran, han är färglagd med Tildapenna och distresser. Alfabetet är Moonlight från QK.
Jag hoppas kunna producera och uppdatera här lite oftare i framtiden.

Tack för titten skriv gärna en liten rad innan du kilar vidare, det uppskattas verkligen!!!!!!

Finally I have a card to show!!!!!
My son had his first birthday a while ago so I had to make a card. I think it´s hard to make boycards, you can´t use a lot of flowers for decoration;0)
This is a very simple card, papers from Dream Street, dino from Pysselmyran, I have used a felt pen and distressink for colouring. The alphabet is Moonlight from QK.
Hopefully I have some time to make some cards to show more often.

Thanks for the visit, please write a few words before you leave, I really appreciate it!!!!!!

8 kommentarer:

Erica sa...

Kortet blev jätte fint. Tycker det blev ett perfekt pojk kort. Håller med, det är svårare att göra till pojkar.
Hoppas allt är bra. Hur går det med inbjudningskorten?
Nu är all planering klar här, hoppas jag:)
Imorgon åker vi!
Kramar Erica

Anonym sa...

Helt perfekt kort till en liten gosse, jag tycker det är svårt med pojkkort i allmänhet, men du har lyckats bra. Jättefint och nica färger...

//Malin

Anonym sa...

Vilket fint kort du gjort till lilleman.
/Linda

Anonym sa...

Jättefint kort! Jag tycker också det är så svårt till pojkar och män överhuvudtaget faktiskt,jag gillar ju mest roooooosa och gulligt;0)Ditt kort blev perfekt tycker jag. Kraaaam

Anonym sa...

Hej hej... en utmaning och några awards till dig my friend!
//Malin

Kamilla sa...

OOh vilket gulligt kort :D

Carole sa...

Wonderful card Therese, such a gorgeous image...perfect for your son.
Hope you are all well.
Have a nice weekend.
Hugs
Carole x

Anonym sa...

Vilket häftigt kort. Dinosauren är ju hel cool.