söndag 5 oktober 2008

Sticketjej.


Här i Skåne har det varit ett jäkla väder idag!! Det har regnat hela dagen och ovanpå det har det blåst. Det är väl det mest idealiska pysselvädret, men håller man som vi på att göra om i trädgården så är det bara på med regnstället och gummistövlarna och ut och rulla makadam:0(

Idag har jag ett kort med ytterligare en av mina favoritstämplar. Även denna släpptes på Leksandsmässan. Jag har som vanligt färglagt med Promarkers och distresser och kanterna har fått en släng av Fluid chalk. Papperet under hÄngeln har jag färgat med kaffe och mönsterpapperet är från My Minds Eye. Spetsen har jag fått från Malin

The weather today has been perfect for crafting, it has been wind and rain the whole day. But we are giving our garden a makeover so I have had to be outside in the rain instead:0(

I have used one of the summer hÄnglar on this card. As usual I have coloured with Promarkers and distress ink. The paper under the image is coloured with coffee. The patterned paper is from My Minds Eye. My friend Malin has sent me the lace.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det var ett underbart kort, och det pappret är supefint, jag gillar färgerna skarpt!

//Malin

Anonym sa...

Beautiful card Therese, your card design is wonderful and you have coloured the Hanglar girl so perfectly. Love the lace detail! Sorry to hear you've been out in the rain :-(
Hugs
Carole :-)