söndag 13 juni 2010

Beställning 1 och 2


Ja det var ju studentdags i fredags i alla fall här nere i mina trakter!! En kollega till mig beställde två kort till killar som tog studenten.

Korten blev väldigt enkla utan en massa dekorationer, kan tänka mig att 19-åriga killar inte vill ha blommor på korten;0)

Jag har använt Maja designs studentpapper och 2 olika färger på cardstock. Glasen har min gode vän Suz skickat till mig, tack så mycket för hjälpen!!
Det lilla som är målat är målat med distresser. Namnen och datumen är utstansade med QK alfabetet Moonlight.

This friday it was graduationday here where I live! A colleague of mine ordered two cards to guys that graduated.

The cards are very clean without embellishments because I don´t think that 19 year old guys wants flowers on their cards;0)

I have used papers from Maja Design and two colours of cardstock. The glasses where sent to my ny my wonderful friend Suz.
I have used distressink for colouring, names an date are QK alphabet Moonlight.

3 kommentarer:

Suz sa...

Så fina de blev helt otroligt. Det alfabetet gillar jag skarp och papprena också för den delen.
Ha det bäst kramis Suz

Alina sa...

very pretty cards, Therese!
hugs, Alina

Jim sa...

Enterprises can use the beta version of Microsoft office 2007, Office Web Apps based on browser technology in internal testing, the user can edit in Word document Microsoft Office 2010 Standard