fredag 8 januari 2010

Lite mer jul...och ett tack!






Till Alina för det fina kortet som fanns i min postlåda i tisdags:0)
Ja idag blev det en kavalkad av alster som har med julen att göra, två tändsticksaskar, ett kort, en After Eight och en Anton Bergask.
Blandad kompott med papper och dekorationer som jag inte ska tråka ut er med;0)

Thank you so much Alina for the beautiful card that I found in my mail box this tuesday:0)
Today I have a few pictures to show, I have many christmascards and boxes left to show. Today it´s two matchboxes, one card, one After Eight and one Anton Bergbox.
I have used a mix of papers and embellishments as you can see;0) But I´m not going to bore you with the details

5 kommentarer:

Alina sa...

Hi Therese, I can't believe that it took so long before you received my card, I really brought it to the post office before the Christmas! Anyway, I'm glad that it's not lost somewhere!
Beautiful creations, very nice papers and flowers!
Have a nice weekend!
Hugs, Alina

Anonym sa...

Väldigt fina julalster...
Jag fick ju det fina kortet, ett av de få hemmagjorda i år...

Lilla Pyssel Inger sa...

Jättefina saker du alstrat och jättefint kort du har fått:) Visst blir man glad över att få gjorda kort det är något helt speciellt med dom:)Ett tips till dig du var ute efter bilder som passade till mera vuxna kort! Alla vintage bilder som jag använder och som jag använt mig av på sista två korten finns att hämta på en lank som finns hos mig. Den länken heter "Norske Vintage Bilder" gå in på den kopiera bilden till ett word dokument och skriv ut på valfritt papper:) Där finns hur många fina som motiv som helst att hitta och på det sättet så behövs inte så många stämplar heller:) Du kan även skriva ut en massa fina egna txster på detta sättet också det gör jag också:) Då kan ja ha mina pengar till blommor och annat i stället för på stämplar!!! Ha en underbar lördag och helg, kramis från lilla pyssel Inger:)

Carole sa...

Beautiful card from Alina :-)
Love your boxes Therese...they are just gorgeous.
Have a happy Sunday.
Hugs
Carole x

Suz sa...

Halloj! åh,vad fina juliga saker! Skönt att julen är över,nu är det roligt med vååååår,vill ha mer av den varan men här är det massor med snö. Fördelen är att det är myggfritt;)
Varm kram Suz